A la ja coneguda visita del president del FCB, Sandro Rosell, el dia 3 juliol, en menys de 7 dies Porqueres va reunir a dos personatges més del món de l'esport professional, concretament de bàsquet, com són en Ricky Rubio i l'Aito Garcia Reneses.
En Ricky que ja l'any passat va visitar el municipi de Porqueres, estava portant a terme un campus al Collell i va utilitzar el pavelló de Porqueres per exercitar-se en solitari a les ordres d'un entrenador personal, per preparar el proper mundial de Turquia, on la la selecció Espanyola defensarà el títol assolit al Japó l'any 2006. En Ricky va ser a Porqueres els dies 5, 6, 8 i 9 de juliol. S'ha de dir que a petició del propi jugador, no es va fer difusió de la seva visita, ja que disposava del temps just per fer el seus entrenaments. Els únics que van poder fotografiar-se amb el base internacional, van ser els nens i nenes del Casal Esportiu.
Pel que fa a l'Aito la seva estada va ser més ràpida i el motiu de venir a Porqueres va ser la de visitar el campus British Summer, uns 30 nois i noies que durant 15 dies van estar entrenant cada tarda al pavelló de Porqueres. L'ex-seleccionador espanyol i actual entrenador de l'Unicaja de Màlaga, va venir la tarda del dia 8 de juliol i va estar compartint les seves experiències amb els nois i noies del campus. |